Musmutluanne Kızlar 3. Aydan berri meme reddiyle savaşıyorum dün 4. Ay aşısını yaptırdım şimdi memeyi reddetmiyor🤗🤗 mama ve biberonu reddediyor ❤️🥰 nasıl mutluyum nasıl😇😇 aşıdan sonra ateşimiz hep 37,5 seyrediyor ama huzursuz değil🙃
Brsa Benim kizim 4 aylik tam. Dun asisi vurundu allaha sukur bizdede dun sadece uyku yapti ama bende 1 aydir emzirmekte gucluk cekkiyorum surekli etrafa bakiyor savasarak emziriyorum cunku sadece memeyle besleniyor cok yoruluyorum moralim bozuluyor eskiden surekli memedeydi hemsire bu aylarda oluyor dedi elinden geldigince emzir birakmasin dedi bakalim insallah guzelce atlatiriz