Hadi beni yüreklendirin😅😅 ay gerçekten ölüden farkım yok çökük ve morarmış göz altlarım🤦🏻♀️ 10 aylık bebeğim ve sadece 7. Ayında verdiğim uyku eğitimi ile güzel bi uyku çektik 1 ay boyunca ama sonra yine eski haline hatta daha beterine döndü. Özellikle covid atlattıktan sonra, şu son 1 aydır çocuk kendinde değil. 24 saatimin sadece 2 ya da 3 saati uyuyarak geçiyor. Cidden artık çok bunaldım. İşe de gireceğim, çok zor olucak gece uyumaması, gerçi gündüz de uyumuyor ama gece uyksuzluğu çok başka. Bu sefer sallamayı da bıraktırıcam, yatır kaldır yöntemi bizde işe yaramadı ya da yanlış zamanda uyguladım. Salla dur da pek işe yaramadı olan uykusu daha çok açılıyor. Önerilere açığım🌺