Ranaemie Kızlar sütten kestim bugün 3.gunum ama aşırı derecede göğsümde ağrı şişlik olustu dün de a gittim antibiyotik verdi dahada. Bı değişim yok varmı tavsiyeleriniz
Ballkiz Ranaemie hangi ilacı verdi size benimde 4.günüm doktorada gitmedim. Ben çok dolunca biraz elle sağım yaptım rahatlatıcak kadar
BarlasMomm Ranaemie mastit olmussunuz. Doktor bi ilac veriyormus hemen sutu kesiyormus. Baska bir doktora gorunun isterseniz
Hfzozturk Ranaemie Lahana yaprağını buzluğa koyun ⅔ saat sonra göğsünüze koyun rahatlatacaktır sütünde geri çekilmesini sağlayacaktır.
Haylazbaby Bende iki hafta önce kestim. Sağlık ocağında hemşire bana sıkı çamaşır giyin üstüne dedi iki gün banyo yapmamamı iki gün sıvı tüketmememi söyledi. Tülbentle göğsünüzü sıktırın hemen kesildi sütüm
Ranaemie Haylazbaby onuda deneyeyim duramıyorum ağrıdan ya ne yaptıysam olmadı sistikce şişiyor surekli
Ranaemie Ballkiz antibiyotik verdi Ağrı kesici bide antibiyotikli bı krem verdi hiç ise yaramadı malesef
Ballkiz Ranaemie bende eczaneye danışarak dostinex diye ilaç aldım süt üretimini durduruyomuş öyle söyledi eczacı ve adaçayı içiyorum o da azaltıyomuş deneyin isterseniz
Ranaemie Ballkiz dostinex i.biraz araştırdım şimdi baya yan etkisi olduğu söyleniyor kişiden kişiye tabi değişebilir siz yinede dikkatli için eczacınız birşey söyldimi
Ranaemie Ballkiz bnde simdi aldırdım 🤣 8 tane olanindan almış eşim sabah akşam atilacak heralde eczacida bişey dememis