selosunannesi Sol tarafta sürekli bir ağrı var orssi uyuşuk gibiydi uyusuklugu yeni yeni geçmeye başladı acaba ondan mi yoksa birşey mi var arada bir olsa sorun etmeyeceğim ama.dunden beri sürekli sızlama seklinde ağrı var 3 buçuk ay oldu doğum yapalı
Kubra27 selosunannesi benmde 3 ay oldu doğum yapalım arada çok sızlıyor bide çok yorulunca ağır kaldırınca oluyor normalmiş ama 7 kat dikiş iyileşmesi zaman alırmış canım
genc_annee selosunannesi kayınvalidem doğum yapalı 11 sene olmuş uyuşukluğu daha yeni yeni geçiyor diyo 😄