polatt benim 5 gün gecikti test yaptım tek çizgi cıktı baya saatler geçti baktım sonra silik cizgide vsr nette diyor ilk baktığınız dakika geçerli valla anlamadım yarın bidaha yapıcam insanı korkutuyor ya bide bu olmama durumu ben emzirmiyormda artık meme reddi yapıyo oğlum bu ay iyice acaba ondan mı anlamadım