Busra2326 uyuyan bebeğim gitti yerine sürekli ağlayan sürekli uyumak isteyen ama asla uyumayan ağlayan bir bebiş geldi gece uykuları mesela en geç 22.30 da yatarız sabaha kadar gözünü açmaz emmek isterdi sadece ama bu atakla beraber geceleri yatıyoruz ama 4 saat sonra kalkar olduk zor gerçekten hala yaşıyorum bakalım daha neler göreceğiz ama tabi bunların yanında kazandığı yeni becerilerinide görebiliyorum mesela artık dönmeye hazırlanıyor ayaklarını yukarı kaldırmaya başlıyor gülümsediğimi onu sevdiğimi biliyor anlıyor ona göre tepkiler veriyor sesinin farkında artık sürekli değişik tonlarda çığlık atıyor konuşuyor benimle😅🐣