Ebrudrgt benim bebeğim 3 aylık, 10 gündür bronşiolitle uğraşıyoruz, başta hapşırık ve öksürük vardı ama ben balgam atmaya çalışıyor o yüzden öksürüyor zannettim. Burunda da hırıltı vardı, doktora götürdük doktor öksürüğü duyana kadar bu çocuk iyi derdim ama öksürüğü bronşiolit öksürüğü dedi buhar ve ilaç tedavisine başladık. Eğer kendim de hasta olmasam bebeğimin ateşi ve şiddetli öksürüğü olmadığı için önemsemezdim, ben hasta olduğum için önlem amaçlı gitmiştik, neyse ki ciğere çok inmeden tedaviye başladık.