Kızlar emme saatleri nasıl ayarlanıyor diyelim 12de emzirdim 2 aaat sonra 2 oluyor peki 12de emziriyorum 1e doğru bitiyor gaz çıkar vs zaten 2ye bir şey kalmıyor bebek uyuyamıyor acaba emzirme süresinin sonundan mı hesaplamalıyız diyelim 12 başladın 12,30 bitti bir dahaki emzirme 2.30 mu olmalı