Merhaba anneler, kızım 5 aylık olunca ek gıdaya başladık bu hafta kabak tatlı patates tatlı kabak verdim ama hepsi de aşırı gaz yaptı. Alerji durumundan dolayı ek gıdaya erken başladık bu arada. Yani saat başı uyanıyor. Bu durum geçici mi yoksa böyle devam mı eder ? Sürekli onu uyutmaya calısmaktan gerçekten yoruldum. Zaten kesintisiz uykusu hic yoktu. Saat başı uyanıyor ama uyurkende sürekli hareket halinde huzurlu uyumuyor. Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim🌸