Arkadaşlar merhaba eşim covid pozitif ben negatifim bu arada ikinci defa covid oluyor ilkinde benimle aynı anda olmuştu böylelikle sistemde otomatik temaslı oluyoruz anladığım kadarıyla.Sistemden bana rapor çıkmış ama benim bilgim yok haftalık iznindeyim dün tesadüfen öğrendim ki raporumun 2.ci günüymüş.İş yerim bunu sorun yaptı sen kendin istemişsin raporu temaslı yazdırmışsın vs gibi imalarda bulundular ben kendimi savundum tabi ama birazda şaşırdım ne diyeceğimi bilemedim bu nasıl oluyor diye 3 aşılı olduğum için temaslı raporu olmuyor diye biliyorum bende bu konuda tecrübesi olan var mı