erhaba bebeğimin göz içinde bir kısmı başla renk yeni farkettim pts doktora götüreceğim ama yaşayan anneler var mı ?
heterokromi deniliyormuş bazen bi hastalık habercisi imiş , 1 ay kontrolünde göz yuvaları va doktor not al görmüştü , yaşayan varmı?
https://resimyukle.io/r/swwaQ0oG8r