Tugba06 Burda hava bugun şahane kızlar 😊🌻biz oglumla yürüyüş yapacağız göl kenarında.. Sizlerin planları neler? Hadi sohbet edelim😇
Balkizlarim Tugba06 Biraz esiyor o yüzden evdeyim 🌾🙈 Evdeki planım kızlar ile etkinlik yapıp Ramazan ile ilgili ilahiler şarkılar dinlemek 😍😍
Deletedmom_105 Tugba06 kaç gündür hava bi ısınsa kızımla kahve içmeye gidecemde fırsat vermiyor bu soğuklar 🥺elime cifi tekrar alıp temizliğe devamke👽
Tugba06 Mrs-Turkk artık bahar gelse de dışarıya saçılsak hepimiz 😅😇evde tıkıl tıkıl bunaldık bizler de bebeklerimiz de 😔
Tugba06 Deletedmom_105 artık gelse su bahar tamamen hakikaten ya.. Cok bunaldık🤦🏻♀️ kolay gelsin size az daha sabır diyelim😇
Tugba06 AntiiSosyalKelebek ne güzel 😇 erkencisiniz. Biz de babamızı bekliyoruz işten gelicek cıkıcaz inşallah 😊
Esraayldz Tugba06 arkadaşlarımız gelecek yemeğe aksi gibi de hava bi güzel hazırlık yapacam. Yarın kar yağışı gösteriyor öyle olursa yarın da evdeyim 😪
Bikedibikizannesi Tugba06 bizde hava bir kaç gündür çok güzel bizde bugün kahvaltıya dışarıya çıkacağız hissedilen 38362828 yıl sonra ilk kez 😂 daha sonra alışveriş ve evdeki işler yapılacak 🥲 size iyi gezmeler ☺️
ikiPrensesAnnesi20 Tugba06 bugün evdeyiz eşim pazara gidicem ben kızlarla evde olucaz yarın da arkadaşıma yemeğe gidicez
Gul-42 Tugba06 burda hava soguk avm ye gıtmem lazım bılmıorum napcaz klasık kahvaltı ortalık toplanır ev silinir hazırlanılır cıkılır😀