Kızlar bir post ben açmıştım bir posttada başkası açmştı tatilde bebekle nasıl olur diye benim gibi korkan çok anne vardı gidenler tecrübelerini anlatmıştı. Ve banada gidince anlat diyen bir arkadaş vardı😊 ikinci günümde ilk günümde gayet normal geçti korktuğm gibi olmadı şuana kadar (önümüzde daha 3 günümüz daha var inşallah sorunsuz olarak tamamlarız😅) hiç bişy galiba biz anne olarak fazla evham yapıyoruz tecrğbesizliğimizden dolayı. Bence bu güzel yaz günlerini zehir etmeyin ve tatile gidin 👍🏼😊 bide tatil şunanlamda iyi oldu benim için bebeğim terledimüşüdğ diye çok evham yapardm evdeyken burda terliyo üzerini değiştirtırm kendimi strese sokmuyorm akşam tulum giydiriyorm esiyo diye vücut ısısına göre ne giydirceğime karar veriyorm. Emzirme besleme konusuda otelde odamızda hep emziritorm dışarıda mama veriyorum. Ama benm bebeğim hem meme hem mama beslenen bir bebek bu arada tatil için almadım yani mamayı. Emzirme önlüğüm hep çantamda ama daha hiç kullanmadm emzirmem gereken yerde emzirede biliyim diye. Denize girerken eşimle dönüşümlü giriyoruz bebeğin yanındayız devamlı. Ve suyu günde iki kere veriyorum burda 30 35 cc kadar.😊