Klyldrm Kızlar 22 günlük bebeğim, 3 kilo doğdu sonra şişliği falan indi 2700e düştü şuan 3600 olmuş 22 günde iyi mi sizce? Doktor iyi dedi ama bana az gibi geldi sanki anne sütü veriyorum sadece
Busilealp Klyldrm Daha 7 günü var tartım için şuan 1 kilo almış 1 haftada üstüne alır ortalama 1,5 kilo falan almış olur toplamda.
Bugleminannesii Klyldrm 3300kg 36 günlüğüz dün doktora gidebildim anca mama başlandı kilo alımı baya düşük
Semanurozgan Klyldrm benim kızım 3290 doğdu 2900 e kadar düştü 1 aylıkken 4300 çıktı bence gayet normal hatta ebemiz bir tık fazla bile almış anne sütü yaramış demişti
ardenbebekk Semanurozgan düştüğü kilo mu hesaplanıyor doğduğu kilo mu? Bizimki de çok zayıflamıştı o dönem ama hep doğduğu kiloyu hesapladılae
Klyldrm ardenbebekk düştüğü kilodan hesaplanır çünkü zaten doğduğu kiloda bebekte ödem oluyor şişlik vs
ardenbebekk Klyldrm 3 doktor 2 ebe gördü hepsi doğum kilosuna baktı ondan sordum. 2930 doğdu 2600e düştü 1. Ay sonunda 3970di sizin dediğiniz gibiyse ilk ay 1400 almış neredeyse
Klyldrm ardenbebekk bilemedim canım öyle baktı, hatta ben bundan önce başka bi doktora gittiğimde kilosu düşmüştü hemen doğumdan sonra 1 hafta sonra gitmiştim 300 gram falan almıştı doğum kilosuna gelmişti doktor çok iyi demişti hesaplamasalar onada bakmazlar
ardenbebekk Klyldrm ilk 2 hafta bizimki de baktı ona ama aylık takipte hiç bakmadılar hatta sormadılar bile bilemedim ben de