Merhaba anneler. Bebeğim 4 ay 1 günlük yaklaşık 13 gündür geceleri 4+2+2+1 şeklinde uyuyor. Gündüz 30 dk lık 3 uyku yapıyor. Daha önce gece 5+4 şeklinde uyuyordu. Bunu bekliyordum zaten ama gece uyanıp geri uykuya dönmesi çok zor oluyor. Bi de gaz buna eşlik ediyor .. Önerileriniz nelerdir acaba?