Huzurbebek tostosata mama yapıyor ve kabızlık da yapar alerji mamasında olmuştu bizde değiştirdik düzeldi
tostosata Huzurbebek önce hipp kullandım ama o sırada sağıp veriyordum önce yeşil sonra sarı yapardı benim yediğimden yeşil sanardım hipp de kabız olunca mamayı değiştim sma geçtim bu sefer hep yeşil yapıyo
tostosata BsO meme reddi var canım sadece dün uysunda 7 dk emdi. Ondan öncede hep sağardım o zaman da ön yeşil gerisi sarı olurdu
syaby tostosata sma probiyotikli kullanıyordum yeşil canım probiyotik etkisinden olabiliyor her bebek aynı değil sarı yapan bebek bi gün yeşil yapsa üşüttü vs dersin ama hep yeşilse yeşildir