Luna1 benim de ikizlerim var doğduklarından beri 6 aydır aptamil kullanıyoruz, bize hastanede başlatmışlardı ama öyle kusma sorunu hiç yaşamamıştık. Kaç aylıklar acaba? Mamayı fazla içiyor olmasınlar hem süt hem mama çok gelirse fazlasını çıkartabilirler. Mama miktarını az az deneyin bi isterseniz. Ya da alerji durumu olabilir, mama yaramamış olabilir… bilemedim doktorunuza danışın belki onun önereceği başka bir marka mama vardır.