Alnımda kaşımın ortasının hafif üzerinde elleğim zaman sertlik ve şişlik var. 4 yıldır benimle. Hamileyken çıkmıştı. Son birkaç gündür büyüdüğünü hissediyorum daha belirginleşti sanki. Moralim çok bozuk. Cerrahi yöntemle alınabilirmiş. Aldırsam dikiş izi aldırmasam şişlik… İki türlü de çok mutsuz olcam. Başına gelen var mı lütfen yazın :(