gulsennnmm Hsniye7 6 ay 5 günlüğüz nokta nokta şeklinde ilerliyoruz. İnşallah aşılır bebeğim. Çünkü pek istekli değil
1kiz1oglan- Mama alan bebeklerin 4. Aysan sonra geçebileceğini söylüyorlar ama sadece anne sütü alıyorsa 6. Ayda yavaş yavaş geçilmeli