Samira01 Ben covidim iki gundur agir evde yatiyorum 10 aylik bebegim var dun geceden beri inliyor, atesi 38.5 derece cok korkuyorum 😞 bebegin atesini nasil dusurebilirim onuda covid yaptm heralde 😭
DefneRana3881 Samira01 ılık duş aldırın calpol verin üzerini ince giydirin limon koyun ayağının altuna
Fasulye12 Samira01 üstte kalsın, çok geçmiş olsun. 🤲🏻Yeterli cevap gelmezse, forumda ara bölümü var oradan bu konuyla alakalı geçmiş postlara da faydalanabilirsiniz
myangel Samira01 bizde yeni atlattık. İlk gün ateşi düşmek bilmedi. Dönüşümlü parol ve pedifen verdik. Parol yerine carpolde olur içeriği aynı. Umca vermiştik 10 ar damla üç kez. Bide antibiyotik vermişti doktor üç gün kullanılan bişey. Birinci gün dolduktan sonra ateşi düşmeye başladı. Şuan bir hafta olfu iyiyiz çok şükür
Senayy ateş düşürücü vermelisiniz 4 saatte bir inatçı bir ate ş oluyor ılık duşa sokun benim oğlum da 2 gün sürdü ateş zor Allah yardımcımız olsunn şifa versin inşallah
cocomelon33 Samira01 ateş düşürücüler, ılık duş etki etmeyince hastaneye götürdük iğne yapıldı fitil koydular anca o şekilde düştü inatçı ateş yaptı oğlumda tabi bu sürede covid olduğumuzu bilmiyorduk biz
Sibel43- Samira01 kalk bebisinle ilgilen atesini dusurmeye calis suya sok calpol ver ayakta durmak icin kendinde colpol ic olmadi doktoruna danisip fitilde verebilirsin