Bizde 2 ay 10 günlüğüz 3-4 gündür inanılmaz bir mama reddi yaşıyoruz. Bende sma comfort kullanıyorum gaz sorunumuzu çok güzel çözdü değiştirmek istemiyorum ama zar zor 60-70 cc içiyor bazen 90 bitiriyor. Aşırı iştahlı bir bebekti 120ye çıkmıştık çok güzel şimdi bir anda mama içerken ağlamaya başlıyor ve asla almıyor