Cik tam 2 bitti 3 e girerken yaptırdım eğer biraz daha geçseydi tam algılarının açılmaya başladığı döneme denk geliyor ve asla durmazdı kıpır kıpır suan eli ayağı hic durmuyor iyiki o zamandan yapmışım farkında bile olmadı geçti gitti sadece temiz bakmak önemli enfeksiyon kapmaması için onun dışında canı yanmıyor annesi merak etme zaten doktor krem vs veriyo agrısı olunca işlem sonrası sadece o gün calpol verdim ertesi gün ağlamadı bile insan üzülüyor yarasını gördükçe ama eninde sonunda olacak bişey