Kahraman4545 Çok agliyo ondan mi acaba testisleri rahat duruyodu asagi dogruydu şimdi yukarı gelmiş gerilmiş gibi normal mi ya agliyo çok ondan mi oluyo ?
Doga0812 Kahraman4545 ayy erkek annesi olmak çok zor ya sünnet daha yaptırmadım korkuyorum bende Allah şifa versin
Gamziss573838 Kahraman4545 Ağladığı için yukarı toplanıyor aslında canım ağlamasa rahat olsa aşağıda olur görürsün tabi ağrısındandır oda ama 3.günde artık biraz düzelmesi lazımdı bizde yeni olduk 2 hafta oldu ilk gün çoooook ağladı sonra geçti şükür
Mlkko Kahraman4545 testisler soğukta toplanır sıcakta serbest olur belki serinlik gelmiştir ya da ağladığı için toplanmıştır kendini sıkmaktan
Kahraman4545 Doga0812 amin bizim çok zorlu geciyo insallah sizin kolay geçer agrisi çok sanırım çok agliyo aşırı durmuyo
Mlkko Kahraman4545 kıyamam normal mi o kadar ağlaması? Oğlum hiç o kadar öyle olmamıştı. Sadece sabah ilk çişini yaparken ağlıyordu. Geçmiş olsun 🎈