Selam tecrübeli anneler, henüz doğum yapmadım 32 haftalık hamileyim ve happymom genelde ilk gebeliğini yaşayan anne adaylarıyla dolu. Günlük hayatta tecrübesinden yararlanacağım kimsem yok yalnızım ve burdaki üyelerden genel bilgi edinerek kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Gebeyken suyunuz nerede patladı ve ne yaptınız? Sonuçta 3 damla sıvı gelmiyor baya baya akıp giden bir şey söz konusu… ve su patlamasın da zor durumda kalmamak için aldığınız herhangi bir tedbiriniz oldu mu yoksa allaha emanet mi sona yürüdünüz?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏