Doga0812 ben ilk defa burda duydum birkaç kişiden ama mantığı bile yok ya. Benim eltim 4 kez doğum yaptı 4 ünde de hemen adet oldu. Ablam 2 doğum yaptı 2 dünde de hemen adet oldu ben bir doğum yaptım hemen adet oldum yani hepimiz de emziriyorduk ayrıca 🤷♀️ o zaman 2 yaşına kadar emziren ler 2 yıl adet olmayacak mı yani. Çok saçma ya