Furug Kızım da ben de inanilmaz öksürüyoruz nette baktim kötü seyler okudum..hicbir sey yememeye basladi.korkuyorum… Atlatanlar bilgilendirebilir mi ates bitti 2 gündür öksürmekten cigerlerimiz bitti :(
Masalmmmmmm Furug biz hala içerisindeyiz karantinamızın 5. Günü, semptomlar azaldı. Kızım 5 aylık ilk ona teyzesinden bulaştı ilk 2 gün ateşi yüksekti ve İshal olmuştu sürekli sıvı kaybediyordu iştahı da yoktu 2 gün boyunca serum takviyesi yapıldı anca kendine geldi dünden beri de iyi çok şükür çocuklar çabuk atlatıyor korkmayın
Rubab_Mommy Furug cokk cok gecmiş olsun Rabbim acil şifalar versin ikinizede🤲🌸Udi hindi yagi cok iyi geliyo korona olan hastalara Oksuruk icine bebeginin gogusune 3 4 damla damlatip masaj yapa bilirsin.Kac aylik oldugunu bilmiyorum buyukse her burun deligiine 1er damla damlata bilirsin.
Winnithepooh Furug oğlumda öksürük çok akşamları 1 yemek kaşığı pekmez ve üstüne karabiber döktüm icirdim gün icindede verirsiniz belkide gün demedi sukur geçti gece yatmadan verdim öksürük uyuması engel olmasın diye inş sizdedw ise yarar birde portakal suyu ile pekmez karışımı vqr yada onu deneyin sever icer belki
DefneRana3881 Furug ahh kızım nasıl öksürüyordu sarımsakları soyun zeytinyağına koyun iki üç saat sonra ayağının altına sürün hemen etki ediyor
Furug Masalmmmmmm kizim tahminimce benden once kreste oldu.5gundur dusmeyen atesi vardi 2gun once benim sesim kisildi tet yaptrdm pozitifim.kizimda ates simdi oksuruge cevirdi ama inanilmaz :(( elim ayagima dolaniyor o óyle oksururken
Masalmmmmmm Furug nebulizatör cihazınız varsa ventolin + ızotonik çekip koyun verin biraz rahatlar belki doktoruyla irtibata geçin ilaç versinler rahatlasın yavrucak
gulsennnmm Furug aynı. Öksürükten boğuluyor yavrum . Öksürük şurubu ventolin corteir hava verdim dün gecw daha iyiydi öksürüğü
rua_da_senhora_das_verdades Masalmmmmmm lütfen bu tarz tavsiyelerde bulunmayın. Gerek olursa dr u verir. Ventolin tarzı kortizonlu ilaçlar kalp ritmine zarar verir.
gulsennnmm Furug canım 2 gündür bebeğim de ben de felaket öksürük var. Gidip test yaptıramadım. Bebeğim 6 aylık. Bu gece hiç uyumadı ateşine baktım 37.1 di yükselir gibi olmuştu calpol verdim. Bugün onu doktoruna bi götüreceğim bakalım ne dicek. Kendim de test verebilirsem inşallah. Yüzde yüz covidden şüpheleniyorum
Winnithepooh gulsennnmm pekmez verilir ek gıdaya basladi iseniz diye düşünüyorum bebegim 2.5 yaşında ondan rahatça yazdim qma ek gıdaya dönemi bal hariç 1 yaştan sonra ya pekmez sorun değil diye biliyorum doktorunuz varsa sorun derim pekmezi
Minelask Furug benm bebeğim daha küçük bizde yeni atlattık bence oksuruyosa beklemeden doktora götürün balla pekmezle geçecek birşey değil biz antibiyotik kullanarak atlattık çok geçmiş olsun
_fatma0666 Furug hamileyken covit oldum öksürük bunaltıyor du hastaneye yatırdılar beni ilerlemeden gidin nefesim daralıyor du benim bi hafta hastanede yattim
Zeynep-mina12 Furug 5 aylıktı koca insan gibi öksürüyordu eşim başka odaya giderdi duymamak için öyle kötüydü 1,5 ay falan sürdü sonra kendiliğinden geçti.Korkmayın bence çok geçmiş olsun
Furug Zeynep-mina12 bende oyle duymak istemiyorm :(( siz bir sey kullandiniz mi? Krese nasil yollarim ben bu cocugu bir daha ya
MomKukuleta Furug öncelikle geçmiş olsun canım. BiDe öksürük olmadı balgam oldu öksürük hafifti direk doktorumuza sorduk Prospan bitkisel olan bir şurup verdi ve iyileştirmişti oğlumu çok şükür. O zaman 11 aylıktık. Düşünebilirsin. Olmadı doktoru ara veya 112 yi ara sor. 112 olur mu bilmiyorum ama karsntinadasın ve evden cıkamıyorsun o yüzden bana mantıklı geliyor. Çok çok geçmiş olsun.
Zeynep-mina12 Furug prospan ventolin kullandım dönüşümlü olarak kıyamam ya tez zamanda iyileşir inşallah🙏🏻