pamuk_sekerim2022 NursaOz bizde yapmayı düşündük ama dolandırılmaktan korktum. ..Çünkü iş gerçekten çok kârlı. ..güvenip girişemedik…
NursaOz pamuk_sekerim2022 ilk bizde korktuk fakat hep tanıdıklarımız parasını geri alıp iyi kazanınca byapalım dedik çok şükür hep kazanabildik sizde güvenin çarşıda pazarda konuştuğum kişiler yapıyor akrabalarım da hep yapıyor
NursaOz delianneanne ben Facebook kullanmıyorum ama bu tuz toplarını gösteren videolar var adamın açıkladığı videolar var