Ayazmoms Kızlar bebeğim diş çıkartma döneminde maalesef ishal oldu poposu pişik olmuş hametan sürdüm sudocrem sürüyorum geçmiyor başka ne kullanabiliriz çok kötü olmuş poposunu sildirmek bile istemiyor canı çok acıyor😔😔
Tatlisim29 Ayazmoms sabah akşam travacort kullan canım gün içinde de mavi hametan bezi hemen bağlamayıp havalandırıncı da faydası oluyor arada öyle de yaparsan daha çok rahatlar
iremyaman Ayazmoms benim kızımda da oldu eczacıya lanolinli krem hazırlattım onunla geçti onjn dışında hamazinc hametan oksizinc trosyd sürdüm
Mincuruk Berilsmom13 Ayazmoms kesinlikle 👍🏻Anında geçiriyor pişiği. Yanarım yanarım 2 senedir pişik kremlerine verdiğim paraya yanarım
Berilsmom13 Ayazmoms gerçekten:) bende ilk alışverişte bepanthol aldım sürdüm sürdüm yok pişiyor altı sonra eltim sağolsun çubuk Arko al dedi aldım sürdüm sonuç muhteşem bepantholde öylece duruyor :) çubuk Arko’yu eşime aldırdım eczaneden bir kutu küçük ya hemen bitiyor çünkü :)
Familyboy Kantaron yağı çok iyi geliyor bide arada bezini hemen bağlamayın açık kalsın biraz hava alsın sık sık da bezini değişin öyle öyle geçer inşallah