Çarşamba günü iş hayatıma geri dönüyorum oğlum 14 aylık emziriyorum çalışma saatim 8-9 olacak sabah uyandığında emziricem ama gün içindeki anne sütünü sağıcam emziren anneler nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ne yapmalıyım ?