Pnrdadas Bebeğim bir aylık 2 gündür emzirirken sol göğsümü verince sanci tutuyormuş kizariyor gibi ağzına alıyor bırakıyor sağ göğsümü verincr susuyor neden acaba başına gelen oldu mu böyle birşey
Berra171 Pnrdadas süt olmadığı için ya da az olduğu için ağlıyor olabilir . Diğerinde fazlaysa o yüzden onu alınca susar
ikikalpbiranne Pnrdadas emzirmeden önce bir miktar sağın sütünüzü ucu sert olunca benim bebeğim de almamıştı sağınca hemen aldı
ikikalpbiranne Pnrdadas yaa o çok zor allah yardımcınız olsun. Benim ilk ağrımaya başladığında lansinoh sürüp silikon üç takmıştım yara olmasan toparlamıştık yara çok zor
Pnrdadas ikikalpbiranne Çok şükür geçmiş sizde ben tecrubesizdim bilmiyordum perişan oldum kremler yaglar işe yaramari gümüş kapak toparladı sadece bir yarik kalmıştı kapagi çıkardım gecmek üzere inşallah