Bir sunucunun dediği gibi “Ağlamak istiyorum sayın seyirciler.” 🥲🥲😅😅
Dün gece oğlum yatağında kendine kendine uyudu🧿
Bugünleri de gördüm ya artık sabaha kadar uyumasa da razıyım…
Şaka şaka 😄 tabiki de bundan sonra hep böyle uyumasını isterim o ayrı bir mesele.
O kadar şanslı mıyım onu bilmiyorum sadece 😁