Adet oldum sandım 3 gün önce kahverengi leke geldi ped taktım ama hala kahverengi leke geliyor kırmızıya dönmedi basına gelen var mı sizce sebebi nedir hamilelik olmaz demi böyle bu durumda sprial var bu arada 3 ay oldu taktıkları ilk kez böyle bişey yasadım