Kızlar 4 ay önce sezaryan doğum yaptım kalp sıkıntımdan dolayı emziremedim 15 gün önce 2. Adetimi oldum ve bitti bugün idrarımı yaptıktan sonra sildiğimde çok açık bi pembe lekelenme oldu 4-5 tuvallete çıkışımdan beri karşılaşıyorum ama iç çamaşırıma bulaşmıyor sebebi nedir ya doğumdan sonra yaşayan oldu mu bunu