yeminle gücüm dermanim kalmadı ha 48 kiloya düştüm daha yürümeye de başlamadı başlasa düşünemiyorum bile 11 aylık olmak üzere gece yatarken bile sakın durmaz mu sanki yatakla dövüşüyo bı doktora falan mı götürsem diye düşünmeden edemiyorum hiperaktivite olabilir mi diye bana akıl verin ya siz nasıl başa çıkıyorsunuz