Omurbebek hayır sanmam kolik olduğunu benim oğlum kolikti allah hiç bir annemizin başına vermesin çok çok zordu sürekli ağlardı karnı tok gazı çıkarılmış altı kuru aklınıza gelecek herseyi yapardım masaj günlük banyo kesinlikle uyku diye birşey yoktu gündüzleri zorlasam 10 dk ömrüm giti ilaç hiç bişey fayda etmedi sadece sabır edip elimden geldiğince onu rahatlatmaya çalışıyordum ilaç bişey fayda etmiyordu kolik değildir sizin minoş umarımda olmaz çok çok yıpratıcı bir dönem zaten zor çoçuk bakmak bide böyle şeyler resmen çöküş rabbim sağlık versin gelip geciyor işte rabbim annelerimizin yardımcısı olsun 🥰