Ay kızlar meme ve mama şeklinde ilerliyoruz 14 aylık ilaç kullanmam gerekşyor emzirmeden kesmem lazım gunduz zaten emmiyodu gece uykuya memeyle geçiyodu memeyi iki gündür vermiyorum gece mamayıda bırakmak istiyorum ama aglama krizlerne giriyo suan gece saat 3 ve 45 dk dır aglıyo aglamaktan kusturuyo kendısını tıkanıyo ve kusuyo napcam yaa siz nası bıraktırdınıZ saat başı uyanıyo cunku ve inanın aclıktan degıl cunku mama hazırlıyorum 30 cc anca içiyo