Bsrdgnmt bebekler ilk aylarda adaptasyon sürecinde olurlarmış anne karnında hep karanlıkta oldukları için geceyi gündüzü bilmiyorlar. Ben hep akşam saat 8- 8.30da ışığı kapatıp uyutmaya çalıştım internette bir yerde okumuştum sanırım ‘gece gündüz ayrımı’ . İlk zamanlar uyumadı veya uyuyup bir saat sonra tekrar uyandı ama hiç ışığı açmadık loş gece lambası vardı sadece. Bir ay falan böyle uğraştım daha sonra alıştı ıkinci ayından itibaren düzene oturdu. uyku öncesi banyo rutin oluşturun banyo falan yaptırırsanız çok rahat uyuyorlar. şuan sizin için çok erken tabi zamanla olur her şey.