Merhaba annelerim 45 günlük bebeğimin aşırı çok gazı var. Günlerle kakasını yapamıyo ve bu onun aşırı canını yakıyo. Emzirdikten sonra gazını çıkarıyorum, ayak sporu yapıyorum ama gazı hala var ve gazı çok fena kokuyo. Ikınarak kakasını yapmaya çalışıyo ama yok yapamıyo bir türlü. Doktoruna söylediğimde olur öyle yaptığı zaman kuru yapmıyorsa sıkıntı yok dedi ama canını yakıyo