Kitapkurduu pedagogla görüşmüştüm ben benim oğlum henüz konuşmadığı için o sinir krizlerinin normal olduğunu söyledi bir şey yapmayın sadece kafasını vurmasına engel olun onun dışında kendi kendine sakinleşsin dedi siz dediklerini yaptıkça daha çok ağlar o şekilde yaptırır isteklerini dedi ama bizde pek işe yaramıyor çünkü ben ilgilenmedikce daha çok cıldırıyor benim tek ümidim konuşmasında artık ama sizinki daha büyük belki onda bu taktik işe yarayabilir