Mehtapugrlu Bebeğimin kulağının arkasında elimi gezdirince bi şişlik gördüm deri içinde acaba ne olabilir bu başına gelen var mı hiç ? Doktora götüreceğim ufal böyle içten sivilce gibi tam kulak kökünün arkası ??
CigdeminMevasi Mehtapugrlu kızımında kulak içinde var doğultan bizimkisi doktoru kıkırdak yapısı öyle demişti tek kulağında var bu arada önemli bişey değilmiş ama sizde bi göstern tabiki doktora
Deletedmom8453 Mehtapugrlu Bunu fark ettiğim an gecenin körü acile götürdüm çocuğu 😂 doktor beze bunlar dedi ateşlenince oluyormus genelde bir de dış çıkartırken
Birmelekmeselesi46 Mehtapugrlu Bezedir yüksek ihtimal canım. Kulak ve göz çevresinde oluyor genellikle daha çok. Zararsız oluyor genelde. Tabiki önlem amaçlı doktora göstermekte fayda var. Ama 19 aydır nerdeyse kızımın gözünün kenarında kaşıntı dışında bir sıkıntı yapmıyor.🙏🏻
Badelikom1 CigdeminMevasi aynen bizimde öyle bende çok korkmuştum ama kemik yapısı öyleymiş sol kulağında
Mehtapugrlu Ilk_mucizem60 doğuştan mı yani ben yeni farkettm daha korktum bide tam kulak arkası insan korkuyo
Mehtapugrlu Deletedmom8453 bende korktum bi anda ya randevusu normalde 15 mart eşime dedim arayıp erkenemi alsak önemli bşy olabilir çünkü geçen gittiğimizdede kasık fıtığı çıktı kızımda hemen ameliyat ettiler acil bişeydir diye endişe ettm
Birmelekmeselesi46 Deletedmom8453 Bezeyi aldırmayı düşünüyormusunuz acaba. Benimde kızımın göz kenarında var 3 aydan beri. Biraz büyüsün öyle alabiliriz dediler. Araştırdığımda radyofrekans yöntemi gibi en hafif uygulamayı bulabildim. Sizin bilginiz varmı beze aldırma konusunda.🙏🏻
Ilk_mucizem60 Mehtapugrlu evet dogustan böyle küçücük sanki kemikimsi bir yapı 3 kere sordum hepte farkli doktorlarada sordum yapısal önemli bisi değil dediler
Dimitrina_kovaceva Mehtapugrlu yağ bezesi olabilir. Eğer yağ bezesiyse sıkıntı olmaz canım. Ama doktora götür sonuç olarak bulunduğu yer de önemlidir belki. Bir de benim kendi boyun çevremde 24-25 tane o topluktan var dışarıdan görünmüyor ultrason ile gördüler ve sıkıntı yaratmıyor bana