EyupAybars Merhaba ben 1 sene önce spiral takdirdim 2 gündür kahve renkli kanamalı akintim var ve tansiyonum inmiyor deneyimlerinizi paylasirmisiniz doktorumla görüştüm tahlil yazdı rahimde bir şey yok dedi