Tosbikkk Kızlar selam herkese. Bebeğim 2 aylık çarşamba günü 2. Ay aşısını oldu 3 tane aşı o gün çok derin uyumadı ama sürekli bi esneme hali başladı yani yetişkin insan gibi abartısız durmadan esniyor bugün sürekli uyudu kaldırıyorum sanki hiç uyumamış gibi gözleri kapanıyor ya da hemen uykuya geri dalıyor ve bugün baya derin uyudu. Açıkcası çok tedirgin oldum aşıdan 2 gün sonra bu şekilde etki olması normal mi böyle yaşayan var mı? Gündüz öğleden sonra uyudu akşam uyandı (beslemek için kaldırdım tabi) yani biraz uyanık kaldı sonra hop yine uyudu görseniz saatlerce uykusuz kalmış gibi. Bu kadar çok uyumasına rağmen böyle uykusuz kalması çok tedirgin etti beni. Bide dikkatimi çeken başka şey alakası varmı bilmem ama elleri ve yüzü soğuyo ara ara evin içi 25 derece.
Deletedmom_105 Tosbikkk dr unuzu arayın,bazı bebekerde aşılar ya huysuzkuk yada uyku yapıyor,normal kuzum, dediğim gibi dr unuzu arayın, içiniz rahat olsun ✨
Tosbikkk Deletedmom_105 öyle mi diyosunuz çok tedirgin oldum ya ne bilim hadi uyusun tamam dicem ama hiç uyumamış gibi bide huysuzlanıyor
Deletedmom_105 Tosbikkk korkma kuzum,arada uyandır,hatta yüzüne su ile yıkayın, ellerini yıkayın, ateşte yapar ya aşı, halsizlik, huysuzluk 🥰 korkma Allah’ın izniyle… dediğim gbi yüzüne su çarp😍
Tosbikkk Deletedmom_105 uyandırıyorum dediğim gibi ama hemen uykuya dalıyo tekrar yada esniyor sabah 3 gün dolacak aşı olalı ne bilim ilk gün bişey olmadı ama bugün full uyudu. Teşekkür ederim cevaplarınız için sabah doktoruna da bi iletiyim durumu💕