Glsm01 Hanimlar bebegim 45 gunluk anlam veremedigim bi huysuzlugu var biyeri agriyor galiba.. gaz sancisi vardi zaten ondan baska bisey sanki .. asi icin agri kesici almistik parol acaba versemmi henuz hic vermedim .. veren varmi??
a010101 Glsm01 karın ağrısı gazı vardır ateş vs yoksa verme calpol sıcak su yap ayağına koy yada havlu ısıt karnına koy o şekilde dene Bi
Guzelkizimbenim Glsm01 parol olmaz calpol alın parol için erken daha sancısı vardır yada açlık olabilir
Bitikmomi Glsm01 gaz sancısıdır muhtemelen bebeğiniz henüz çok küçük doktora danışmadan ilaç vermeyin çünkü atak zamanlarında bile ekstra huzursuz oluyorlar boş yere ilaç vermiş olursunuz
Glsm01 Guzelkizimbenim aşilardan somra ne verebilirim dedigimde bu surupu vermislerdi saglik ocagindan
Guzelkizimbenim Glsm01 siz calpol kullanın bide aşıdan sonra ateşi 39 ları bulmadığı sürece ilaca gerek yok