Kızlar size müjdeyle geldim belki yardımcı olur sizlere 11 ay 19 gün boyunca uyku sorunu yaşadık şu şekilde benim eşim işten geç geldiği için hep 22.00 23.00 gibi bebeğimi uyutmak zorunda kalıyordum eşimde görebilsin diye çok büyük bir hata bu kabul ediyorum son 3 aydır kızım hiç ama hiç uyumuyordu sürekli ayakta sallamaktan bel fıtığı olmak üzereydim taki 3 gün önceye kadar karar verdim uyku eğitimi vermek için çok büyük paralar vermeye gerek yok kızımın hergün 15.30 gibi öğle uykusuna yatırıyorum. 3 gün önce hiç sallamadan kızımı beşiğine koydum odadan çıktım 15 dk sonra kızım uyumuştu önce inanamadım tabi 1.5 saat uyudu ve mutlu uyandı akşam 22.15 uyku hazırlığı yapıp beşiğine koydum 22.27 uyumuştu 22.40 geri uyandı korkup kucağıma alıp sakinleştirip tekrar yerine koydum 23:.00 tekrar uykuya daldı ve kesintisiz uyudu bugün gene aynısını yaptım kesintisiz uyudu kendinize inanın sizde başarabilirsiniz zorluk çıkartacaklar Ama ağlatmasan sizin orda olduğunuzu bilerek uykuya dalmaları kolay olacaktır