Volina bende 4,5 aylıkken sünnet ettirdim,hiç ağlama sıkıntı yaşamadık. Özenle temizlemeye dikkat edin pek çişli kalmasın. Ayrıca neden bardak koydunuz ben hiç bir şey yapmadım zaten sargısı vardı. Sargıyı da 2 gün içinde çıkardım normal devam ettik. Öyle fitil felan da kullanmadım agrı kesici de bir kere felan verdim şükür sorunsuz geçirdik.