Beş aylıkken oldu oğlum ilk gün ve gece çokk zor geçti hatta bir an pişman olur gibi oldum ağlamasına içim gitmişti 24 saat sonra sadece çiş yaptıkça ağladı krem sürerken huzursuzlandı üç günün sonunda hiç bi şey kalmamıştı çok şükür bardak koymuştuk üç gün. Bir buçuk ay önce oldu ve şuan iyi ki yaptırmışım diyorum geçti bitti. Tam dönmeye başlamadıysa yaptırmanız büyük avantaj sonrası için 🌸