Biz ailecek covid olduk ilk önce eşim oldu dun larantinası bitti aynı zamanlarda çocuğum da oldu onun da yarından sonra bitiyor karantina. 2 3 gündür bende boğaz ağrısı vardı anladım garipliği test verdim pozitif. Sorun şu ki eşim şuan negatif oğlum da büyük ihtimal negatif bitek ben pozitif olarak maske takmama gerek varmı yani onlar çok yeni atlattı tekrar bulaş riski nedir ben bunu merak ediyorum odada izole mı olmalıyım yoksa onlar antikorlu olduğu için ve yeni atlatııkları için sorun olmaz mi