BalDuru Yanımda hep büyük boy bezler taşıyordum oğlumu koyduğum yere onu seriyordum gazını çıkartacaksam eğer koltuğa bezi yayıp tam bezi hizalıyordum. Bunun yanı sıra her gittiğim yerde çok kustuğunu belirtiyordum. Yani şöyle düşünüyorum sonuçta bu çocuğu ben kusturmuyorum insanlar da biraz anlayışlı olmalı çok şükür hiç suratını büzüştürene denk gelmedim. Gelseydim evine tekrar gitmezdim. 🤗