Emirinannesiiiiiiii tabiki kuzum, baya etkilemiş bu seni…nasıl güzel bir annesin sen🥰 düşürdün diye Bak rabbim korumuş,sağsalim..biraz rahatla.. olumsuz düşünme, çocuğunla anın,zamanın keyfini çıkar..inan böyle tedirginlik ile zamanını harcama..rahatlamaya çalış.. Rabb’im koruyor inan bana…ileride pişman olacaksın keşke dolu dolu yaşasaydım o günleri diyeceksin…