Merhaba, bebeğim 4 ay 1 günlük. Normalde gece yatar sabah 6 gibi uyanır, emer, tekrar yatardı. Son 5 gündür bilhassa geceleri, uykuya geçişi çok zorlu oluyor. Sallayarak uyutmadım hiç, emer doyduktan sonra bırakırdı beşiğine bırakırdım dalardı. Ancak şu an memeye bile yatırırken kıyamet kopararak yatıyor. Bu süreci en hafif nasıl atlatabilirim? Uyku eğitimi verdiyseniz şimdiden mi başlamalıyım, nasıl bi yol izlemeliyim? eski haline dönecek mi hep uykusu böyle mi kalacak? Çok soru ama lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkür ederim 🤎